dinsdag 1 januari 2013

2013 als crea blogger

Voor iedereen een heel gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst!
Als  nieuwe blogger hoop ik dat dit avontuur zich leuk gaat ontwikkelen. Ik beleef zoveel plezier aan het lezen van diverse blogs en dan lijkt het me leuk om zelf iets te maken.
Verder heb ik als productieve DIY-er vaak iets wat ik wil laten zien of waar ik iets over wil vertellen. En zo hoef ik niet ieder die ik ken voortdurend te vervelen.

Hier een voorbeeld van zo'n maaksel: versierde gebaksvorkjes.
Op de Kreadoe heb ik een workshop gevolgd om een bloemetjescane te maken en die gebruikt voor de heften van de vorkjes. Afgewerkt met lak waarin kleine glittertjes. Vooral mn 3-jarig kleindochtertje vindt hem prachtig: "ik hou van bloemetjes en glitters oma" :-).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten