dinsdag 8 januari 2013

prinsessenpopje

Alweer een dag voorbij. Voor mij een drukke werkdag vandaag en dan is het ontspannend om op de diverse blogs die ik volg rond te neuzen. Is er nog iets nieuws hier of daar?
Bij lupineke las ik een blij verhaaltje over bloggers en bij blij-dat-ik-brei zag ik een leuke muts om te maken. Kijk mijn humeur is alweer met punten gestegen.
Ook mijn Nieuw-zeelandse blogger thegreendragonfly heeft vandaag weer een leuk verhaaltje. Met een hele leuke pop! En een verwijzing naar een andere site vol met zelfgemaakte poppen.
Zoo Leuk!
Van thegreendragonfly heb ik al eens een poppatroontje gebruikt:

Het prinsessenpopje!

Daar wordt je toch vrolijk van? 

Groetjes, Nelleke

1 opmerking:

  1. Dat is ook super leuk en zo iets passend zijn voor Kato, kleinkind van mijn vriendin. Wie zoiets in elkaar krijgt is mega handig, en voel ik me echt wel een beginneling. hoedje af voor deze creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen