zondag 10 maart 2013

haken

Bovenaan mijn blog staat oa een fotootje van een gehaakt vogeltje.
Dit vogeltje heb ik nagehaakt van de foto's van de gehaakte creaties van Greta Tulner.
Onder de naam atergcrochet kun je haar werk vinden in de Etsyshop en op Pinterest.
Zij maakt hele mooie kleurrijke dingen.Vooral de kleurcombinaties vind ik heel mooi bij haar.

Daarom was dit vogeltje voor mij zo leuk om te maken :)


En hier bij schoonfamilie heeft hij zijn thuis gevonden.

Een andere hele leuke vond ik bij de uiltjes:
Die van mij heeft gouden oogjes gekregen :).
Deze is niet zo fotogeniek, oftewel : in het echt is hij mooier.
Dit uiltje woont nu in d box bij Maya <3.

Groetjes, Nelleke

4 opmerkingen:

  1. Wow Nelleke ik vind ze allebei enorm koddig om te zien ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze. Ik heb het schaapje en de matruska een poosje geleden bij haar gekocht. het schaapje is klaar ik wil het op een stofje naaien en dan een tas van maken. Wordt dus vervolgd....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kleuren !!!

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn leuke haak werkjes zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen