dinsdag 19 november 2013

kaffe fasset deken

Allereerst iedereen bedankt voor de bemoedigende reacties op mijn vorige post.
Helpt echt om door te gaan :-)))).

Dus, aan alle verleidingen ga ik voorbij.
Maar deze vind ik wel ERRUG verleidelijk

Jubilee Throw

De "Jubilee throw" van Kaffe Fasset!!!
Wat vind ik deze deken PRACHTIG!!!!!!!!!!!!
En je breit allemaal kleinere stukken, die verschillend zijn.
Dus minder last van mijn "tweedesoksyndroom".

wieke schreef er vandaag over,
Gemaakt door  Hetty de Jong van de site "Hetty de Jong; schilderijen en foto's

Het is een gratis patroon van Rowan,
Dus ik heb hem al gedownload.

Dit kan natuurlijk wel mijn  nieuwe grote project worden als de Eliza shawl af is.

Ik kan misschien wel alvast eens kijken wat voor garen ik er zelf nog voor heb.
Moet wel wol zijn denk ik.
Zo'n prachtstuk liever toch geen acryl.
Oh, ik kan bijna niet wachten om ermee te beginnen....
Hmmmmmm....... prachtig...............


Groetjes, Nelleke

PS. nu eerst de volgende toer meerderingen breien aan de Eliza:  720 steken!

12 opmerkingen:

  1. Haha Nelleke, ik heb hem hier ook al een tijdje liggen (het gedownloade patroon dan). Ik vind hem ook zo mooi! Maar ik ben er nog niet aan begonnen, staat nog op mijn to do lijstje.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Monique, we kunnen er wel een KAL van maken. Gaan we samen op breien!
      Wat is je col trouwens MOOI geworden zeg. Hele mooie kleuren samen en heel mooi gebreid. Daar krijg je vast veel plezier van!

      Verwijderen
    2. Bedankt Nelleke! Het is inderdaad goed uitgepakt met 2 verschillende kleuren. Wat een leuk idee, een KAL! Dat zal inderdaad erg stimuleren om hem te gaan maken! Maar eerst je prachtige omslagdoek af he, haha!

      Verwijderen
  2. Dames, veel succes met het breiden. Laten jullie af en toe zien hoever jullie zijn gevorderd?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, mag iets fleuriger voor mij! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik wel met je eens . De bruin/ beige delen mogen van mij ook wel anders.

      Verwijderen
  4. Oei oei deze foto had ik niet moeten zien... Hopelijk ben ik deze foto na een nachtje slapen vergeten en komt de deken niet op m'n te groot geworden to do-lijst. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww, inderdaad heel erg mooi! Vorige zomer ben ik met mijn vriendin een workshop kleur gaan volgen in Antwerpen van Kaffe Fasset. Heb samen met hem en Brandon aan een tafeltje lekker geluncht, was wel heel speciaal hoor :-) Alvast veel succes ermee en ik hoop de vorderingen hier te bewonderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat geweldig leuk zeg! Zowel de workshop als natuurlijk helemaal het samen lunchen! Wil je niet meebreien, als Fasset deskundige. Kun je ons vast wel helpen :-).

      Verwijderen