zondag 22 december 2013

Tussendoortje (Muts voor Maya)

Deze week zag ik bij Wieke van Keulen deze muts langs komen.

Heel leuk voor mijn jongste kleindochtertje Maya.
Meteen boven garen verzameld en aan de slag.
"s Avonds, dus geen optimaal licht.
Dus de volgende dag vond ik de kleuren wel wat erg fel.
Vooral die ene bijna neon roze :-))).

Gelukkig vond mijn schoondochter dat juist leuk !

Dus, hierbij presenteer ik

MUTS MAYA  (Sarah Nadja)


Om het kleurverschil te "verzachten" heb ik bij een aantal toeren extra lange stokjes over de vorige rij heen gehaakt.

Voor de popom heb ik het voorbeeld van de bloempompom weer gebruikt.

Kijk maar hoe leuk dat wordt met verschillende kleuren


Nog eentje van de achterkant ;-)

Dat hij haar maar lekker warm mag houden <3.


Groetjes, Nelleke

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje. En dat weer even snel tusendoor!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige muts en de kleuren zijn lekker vrolijke voor de wat grauwe, kille dagen. Leuk die extra lange steken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, en knap gemaakt!! Heerlijk om je kleindochtertje zo te kunnen verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen