woensdag 16 juli 2014

vogeltje van attic24: Bower Bird

Wat te doen als je een heel leuk patroon met alle foto's en suggesties wilt opslaan. 
Zodanig dat je hem zelf ook terug kunt vinden.
En het staat niet op ravelry, waar het bij je favorieten had gekund.

Verder is het een zo uitgebreid patroon dat het om te kopiëren en plakken ook niet handig is.

Dus bedacht ik dit :-)
een klein blogbericht met de link:

Kan ik hem vast weer vinden met de goede labels ;-))).

En jullie misschien ook?
Of misschien betere opties om dit patroon op te slaan??


Groetjes, Nelleke

NB, wel kaal zo zonder foto's ;-). Maar dat heeft een reden: vorig jaar heb ik geregeld foto's van de maaksels van anderen in mijn blog laten zien. Toen ik van het jaar 2013 een boek had laten printen, bleek dat menigeen dacht dat ik alles zelf gemaakt had. Nou never dat me dat gelukt was :-)). Maar verwarrend was het wel, dus heb ik me bedacht dat ik op mijn blog alleen foto's van mijn eigen maaksels plaats.
Kan nog wel even zoeken naar wat amigurimi en andere knuffels foto's van mezelf:







5 opmerkingen:

  1. Ja, doe ik ook meestal. Mensen lezen niet of niet goed, en dan krijg je soms rare dingen. Erger ik me ook aan op FB.

    Ik plaats daar ook alleen mijn eigen maaksels.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Thea ik geloof dat jij nu een keer verkeerd gelezen hebt ;)
    En Nelleke ken jij pinterest nog niet?
    Dit is een digitale prikbord waar je even een account voor moet aanmaken (gratis)
    En dan kun je al je inspiratie en ideetjes van het www in categorieën op je prikbord "pinnen" Hier een voorbeeldje van mijn prikbord http://www.pinterest.com/jellinacreation/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterker nog Jellina, ik heb al een account op pinterest. Maar op 1 of andere manier kan ik er minder goed mee uit de voeten. Vaak lukt het me niet om via pinterest op de site van het item te belanden en dan heb je alleen een mooi plaatje. Ook is het aanbod wat errug groot en ben ik bang nooit meer boven te komen uit het wereld wijde web :-).
      Misschien moet ik me er toch wat meer in gaan verdiepen, zeker als ik daar makkelijk een website of pagina kan terug vinden.
      Groetjes, Nelleke

      Verwijderen
    2. Ik gebruik pinterest ook selectief hoor want zoals je al zegt zit je soms zo uren achter dat kastje. Ik pin ook nooit pinnen van andere, vaak zijn dat inderdaad alleen plaatjes. Ik pin mijn eigen favorieten, patronen, inspiratie maar ook recepten en andere hobby ideetjes. Ik vind het vooral zo makkelijk omdat je het kan categoriseren zo blijft het overzichtelijk voor jezelf.
      Het is echt de moeite waard om je daar even een paar uurtjes in te verdiepen!

      Verwijderen
  3. Ik vind Pinterest er erg handig voor. Je kunt gewoon op de foto klikken om naar de desbetreffende website te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen